piątek, 29 kwietnia 2011

five.

I znowu wooolne! Cały tydzień, jak to cudownie brzmi. (; a u mnie planów sporo, jak na razie remont pokoju. Zmieniam pokój na nieco mniejszy i przytulniejszy. Oczywiście pokaże wam zdjęcia z przed i po, ale na to musicie poczekać jeszcze parę dni. Dzisiaj zakończenie trzecich klas, przedstawienie nie było takie złe, publiczność się śmiała, więc to już połowa sukcesu, oczywiście miałam małą wpadkę. Po wszystkim wybrałam się z kumpelami do sh. Oczywiście znalazłam dla siebie parę rzeczy. Naturalnie nie z mojej listy must have, oczywiście nie będzie leżeć to w szafie, już mam pomysły na małe stylizacje. Dziś niestety nie będzie outfitu, nie miałam czasu niestety, w ciągu tych trzech dni w szkole dużo się działo. Ale już jutro, bądź pojutrze na pewno coś pokażę. (;

A oto moje dzisiejsze łupy:





pozdrawiam. ;*

6 komentarzy:

Katsuumi pisze...

Przedostatnia się bardzo fajnie prezentuje. ;)

Natalia Mocha pisze...

aaaaaaaaa!!!!!
Boże!!! we wtorek jadę !
dawno nie byłam!
a w którym kupiłaś te cuda!!!!!
koszula zajebista totalnie!

Natalia Mocha pisze...

no zobacz ;D
koocham go ;DDD
zajebiste sztuki wyłowiłaś!

Katatny pisze...

gorgeous blog! keep up the good work!
would love your support for mine!
xoxo
www.misskatatny.blogspot.com

Katatny pisze...

gorgeous blog! keep up the good work!
would love your support for mine!
xoxo
www.misskatatny.blogspot.com

Fish pisze...

nie ma to jak leniuchowanie w majowy weekend:)