poniedziałek, 11 lipca 2011

nails.

Obiecałam, że będę tu częściej zaglądać, więc staram się dotrzymać danego słowa. Sobota i niedziela minęły niemalże idealnie, słońce, basen i święty spokój, to lubię najbardziej, a w towarzystwie mojego ukochanego jest to jeszcze przyjemniejsze. Dziś rano niestety nie obudziło mnie słońce, tylko dźwięk kropel deszczu uderzających o parapet. Przez co moje plany legły w gruzach, wraz z Misią miałyśmy zamiar poleniuchować nad jeziorem, ale wyszło, jak wyszło.

Dziś chcę wam pokazać moją małą kolekcję lakierów do paznokci. Jak większość kobiet uwielbiam podkreślić mój strój odpowiednim kolorem na moich paznokciach. Zawsze czuje się bardziej zadbana dzięki temu, taka dziewczęca. Uwielbiam mieć w swoim pudełku przeróżne kolory i odcienie, tak, aby zawsze mi jakiś pasował. Jeśli chodzi o markę, to nie mam ulubionej. Tak naprawdę lakiery zawsze kupuję przez przypadek, kiedy wybieram się na zakupy i zostają mi jakieś pieniądze. (;











a u mnie mała zmiana, zmieniłam kolor włosów, zdjęcia mam nadzieję, że już jutro. (;

8 komentarzy:

Nik pisze...

fajne kolory ^^
obserwuję i zapraszam do mnie ;d

Moodhomme pisze...

jakie ładne :) najbardziej podobają mi się dwa ostatnie z Inglota :)
PS. Zapraszam Cię do mnie na nowy post - recenzja. I zachęcam do wzięcia udziału w ankiecie, która jest mi bardzo potrzebna :)
Pozdrawiam!:)

Moodhomme pisze...

Hej :) Podoba mi się Twój blog, dlatego nominowałam go do One Lovely Blog Award :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie, aby zapoznać się z zasadami :)

KOSMETASIA pisze...

te lakiery sa cudowne ! w ponad polowie sie zakochalam <3

Lipiec pisze...

Śliczny ten żółty lakier, wyjątkowo mi się podoba choć nie przepadam za żółtym. Czerń, czerwień... To nigdy nie wyjdzie z mody. Całkiem imponująca kolekcja lakierów, pozdrawiam : )

Magic book zone pisze...

ostatnie dwa lakiery są świetne,

Katsuumi pisze...

Śliczne kolory :) ojj dawno tu nie byłam, kiedy coś nowego? :)

Say me Justine pisze...

Swietna kolekcja lakierow! Te z pierwszego zdjecia tez mam:)
Pozdrawiam:)
www.saymejustine.blogspot.com