środa, 20 kwietnia 2011

start.

Teraz moja kolej na założenie bloga, o. Nie jest to mój pierwszy blog, jednak tym razem o nowej tematyce. Jak każda kobieta, a z pewnością każda młoda kobieta kocham modę. Buty, dodatki, kolory, wzory, różnej długości spódniczki, kardigany - jednym słowem wszystko! Będę opisywała tu swoją codzienność oraz umieszczać zdjęcia moich zestawów. Chcę to robić naprawdę regularnie, co w moim przypadku jest dość trudne, ponieważ mam słomiany zapał do wszystkiego. Więc muszę sama za siebie trzymać kciuki i wytrwać w moim nowym postanowieniu. (;

a dziś wybieram się na 18naste urodziny jednej z moich przyjaciółek. Jest to dobry sposób na rozpoczęcie tygodnia wolnego od szkoły oraz oderwanie się od codzienności pełnej książek, nauki i herbaty.


 przedsmak mojego zestawu na wieczór. 


jeansowa katana, której szukałam strasznie długo, a wczoraj udało mi ją kupić za jedyne 9 zł!

i szybki outfit na papierosa z M. 
prosto i wygodnie. (;

4 komentarze:

simply h² pisze...

I love that jean jacket! I've been looking for one of my own!

http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

Unknown pisze...

O Kala witam w świecie blogspot'a.

Powodzenia w dodawaniu outfitów
i oczywiście dodaje do obserwatorów :D

Anonimowy pisze...

omg love those heels!!!
greeat :)


http://fashionbymara.blogspot.com/

Natalia Mocha pisze...

ale zajebistą wychaczyłaś tą dżinsówkę !!!