wtorek, 3 maja 2011

seven.

Ostatnimi czasy czuję się samotna, wiosna, nowe miłości, zakochane pary. Na litość boską, nawet każda z moim przyjaciółek ma chłopaka. Nie będę narzekać, bycie singlem ma naprawdę wiele plusów. Tylko, że momentami człowiek potrzebuje się do kogoś przytulić. No nic, swoją samotność próbuję ukryć nauce, poszukiwaniu inspiracji, a nawet prowadzeniu bloga. Blogowanie mi się spodobało, nawet gdy już moje serduszko samotne nie będzie, nie porzucę tego. Bynajmniej, dzisiaj znów zdjęcia by myself. Dziś, jak sami wcześniej czytaliście miałam niewiele czasu na wyszykowanie się, aby wyjść z Mają. Oczywiście, kiedy chciałam włączyć aparat, on odmówił posłuszeństwa, tak był rozładowany, więc musiałam sobie poradzić sama. Na zdjęciach nie mam tzw. make up'u, wychodząc na pół godziny nie chce mi się malować, więc dzisiaj naturalnie. (;












biała bluzka - no name
szalik - orsay 
spódniczka, bransoletki - new yorker
kardigan - marks&spenser
pierścionek - szafa.pl

kąpiel, maseczka z alg morskich i szkolna lektura - to na zakończenie dnia. Muszę zregenerować siły, ponieważ jutro wybieram się na poznańskie lumpy z Mają, życzcie mi udanych łowów. (;

9 komentarzy:

Unknown pisze...

ej, ej chce z Wami na lumpy!

Le Herrero pisze...

green and orange are super in fashion this season :)

Julia pisze...

bardzo podoba mi się kolor swetra ♥
zapraszam do mnie :)

Katsuumi pisze...

Z matmy mam ok 88- 90%, tak wyliczylam z tego, co podali w internecie (w kluczu). Z polskiego liczę na ok 70- 75%, ale ciezko mi powiedziec ile bede miec.
jutro angielski- trzeba sobie cos powtorzyc :) :)

Pozdrawiam!

Fish pisze...

Dziękuje bardzo!

Co do Twojego wpisu...Nie ma co szukać miłości na siłę,bo każdy dookoła kogoś ma,cierpliwości.Miłość sama przyjdzie do Ciebie...zapewne w nieoczekiwanym momencie!:)Ale to jest właśnie jej urok..

Pozdrawiam
Mademoiselle Poisson

DOMatorka Ania pisze...

Cudny ten pierścionek ;)

www.umebluj-swiat.blogspot.com

Marta Grzegorzak pisze...

o jaki fajny pierścionek :)

Marta Grzegorzak pisze...

o jaki fajny pierścionek :)

Miss Ferreira pisze...

piękny pierscionek
zapraszam do mnie
http://misscferreira.blogspot.com/